Dialoog voeren

Onze stakeholders zijn ook belangrijke partners op onze weg naar meer duurzaamheid. De mening van de stakeholders is belangrijk bij de opmaak van onze duurzaamheidsstrategie. Zo gebruiken wij o.a. onze duurzaamheidswebsite en –magazine om in dialoog te gaan. Omdat we bij Lidl een actieve rol opnemen in het vormgeven van onze toekomst, leidt dat ook automatisch tot grote veranderingen voor verschillende stakeholders. We zijn ons bewust van onze verantwoordelijkheid om naar iedereen te luisteren zodat we een positieve invloed kunnen uitoefenen als een duurzame retailer. Om duurzame oplossingen voor complexe uitdagingen te ontwikkelen, vertrouwen we op dialoog, samenwerking & gezamenlijke actie met alle stakeholders – zowel intern als extern.

Ons commitment in cijfers

geregistreerde gebruikers

in de Lidl-medewerkersapp, waarmee we veel informatie en kennis delen.

jaarlijkse opleidingsmomenten

voor onze medewerkers.

duurzaamheidsrapporten

waarmee wij open en transparant communiceren over onze betrokkenheid.

Goed om te weten

Als winkel staan we tussen de producenten en consumenten in. Hierdoor kunnen wij helpen ervoor te zorgen dat de dagelijkse producten op een goede en verantwoorde manier worden gemaakt én gebruikt.

Lidl Corporate website footer